Fuuma Ninken Zanbatou: Banalny i trochę śmieszny atak. Użytkownik robi zamach mieczem próbując przeciąć swojego wroga.
Ranga: C
Czas nauki: 6h
Kinmuku Yaiba: Przez pewną chwilę broń świeci się na złoto. Jest wtedy w stanie przeciąć wszystko z ogromną łatwością. Ale ten efekt znika po jednym machnięciu i broń się wtedy rozsypuje. Dlatego to jest częściej używane na broniach rzucanych (takie jak np. Kunai).
Ranga: C
Czas nauki: 15h
Kazagume: Atak przy wykorzystaniu pająków i ich sieci. Ogromna ilość małych szkodników otacza wybrane miejsce, w poszukiwaniu celu. Użytkownik może je w pełni kontrolowana.
Ranga: B
Czas nauki: 22h
Fuuma Jibaku Mandara: Jedno z lepszych technik klanu Fuuma. Po przez zużycie dużej ilości Chakry użytkownik śle na ofiarę niejaką klatkę. Klatka leci z dużą siłą gdy doleci do przeciwnika zamyka go. Wykonawca z chwili na chwilę co raz bardziej złącza ręce, a klatka się pomniejsza, aż w końcu z oponenta zostanie miazga.
Ranga: A
Czas nauki: 28h
Chakra no Ito: Jest to sekretne jutsu klanu Fuuma. Ninja tworzy nić z chakry jednym jej końcem otacza swoje serce, a drugim serce przeciwnika. Następnie wyciąga swój organ. Jeżeli osoba stosująca jutsu, ściśnie lub zmiażdży swoje serce, z organem przeciwnika dzieje się to samo. Przy tej technice, obie osoby giną.
Ranga: A
Czas nauki: 32h
Kagerou Ninpou: Utakata: Najpotężniejsze Jutsu klanu Fuuma. Shinobi wykorzystując całe swoje pokłady Chakry uderza bardzo potężnym pociskiem w oponenta, który po chwili umiera.
Ranga: S
Czas nauki: 52h
Offline