Ogłoszenie


#1 2010-02-12 20:17:42

Jianguo

http://img42.imageshack.us/img42/5860/hebiteambymatt.png

Zarejestrowany: 2010-02-01
Punktów :   
Nazwisko/Klan:: Yamanaka
Kekkei Gekai:: Kontrola Umysłu
Ranga Technik:: B
Organizacja/Drużyna:: Hebi
Ekwipunek:: 49 000 yeny, Katana, Samehada

Ryuudoi i Hoshikagi

Ryuudoi:

Seiiku Bokujin no Jutsu: Z ziemi wyrasta mnóstwo palów. Te pale chwile później zamieniają się w sprzęty do treningu Kung-Fu. Użytkownik kontroluje je z bezpiecznej odległości. Trudno jest odczytać ruchy tych marionetek.

Ranga: B
Czas nauki: 16h

Bokujin Sou Jutsu: Kilka kukieł zmienia swój styl walki. Są o wiele szybsze i groźniejsze. Wymaga wcześniejszego użycia Seiiku Bokujin.

Ranga: B
Czas nauki: 19h

Bokujin Ikken: Części tych lalek skupiają się w jednym miejscu i tworzą mały dom. Służy do zamknięcia w nim przeciwnika. Ściany są dodatkowo wzmocnione Chakrą więc potrzeba silnego Jutsu, by móc się wydostać.

Ranga: A
Czas nauki: 26h

Bokujin Wasa: W środku Bokujin Ikken części lalek zamieniają się w wielkie igły i rzucają się na przeciwnika. Wymagane wcześniejsze użycie Bokujin Ikken.

Ranga: A
Czas nauki: 24h

Bokujin Tachi: Części wszystkich lalek skupiają się tam gdzie jest zrobione Bokujin Ikken i tworzą zamek. W nim znajduje się specjalna komnata potrzebna do kolejnego Jutsu. Wymagane wcześniejsze użycie Bokujin Ikken (z osobą uwięzioną).

Ranga: S
Czas nauki: 30h

Bokujin Hyoui Tenshin Sou Jutsu: Wymaga dwóch przeciwników uwięzionych w Bokujin Tachi. Przeciwnicy znajdują się w osobnych komnatach, a w tych komnatach jest jedna kukła (na każdego). Przeciwnicy nie zdają sobie wtedy sprawy, ale ta kukła to drugi ninja z drugiej sali. Dzięki temu Jutsu Kukły kopiują ruchy wojownika z innej sali (Jeżeli ninja w sali A wykona Konohę Senpuu to kukła w sali B wykona to samo z takimi samymi ruchami. A jeżeli ninja w sali B wykona Shishi Rendan na kukle to Kukła wykona Shishi Rendan na ninja w sali A.) Bardzo trudno jest wydostać się z tej techniki, a zwłaszcza że wyjść z tej sali można tylko wtedy jeśli jedna z kukieł zostanie pokonana (czyli śmierć jednego z ninja ). Użytkownik tego Jutsu spokojnie kontroluje swoje kukły z specjalnej komnaty.

Ranga: S
Czas nauki: 35h

Hoshikagi:

http://img81.imageshack.us/img81/1176/taihoudanqy4.jpg
Taihoudan: Jest podstawowa technika klanu. Użytkownik zamienia chakrę w wodę, w swoim organizmie i wypluwa pod ogromny ciśnieniem w przeciwnika. Pocisk nokautuje rywala lub rani.

Ranga: D
Czas Nauki: Od urodzenia

http://img201.imageshack.us/img201/8311/piranhaa.jpg
Kuchiyose: Sakana Kurau: W zbiorniku wodnym wykonujemy technikę przywołania. Polega ona na tym że przywołujemy od jednej do około trzystu piranii. Krwiożerce ryby od razu płyną przeciwnika zjadać. Najlepszy efekt jest kiedy przeciwnik nurkuje. Rany rywala mogą być poważne lub nawet doprowadzić do śmierci.

Ranga: C
Czas Nauki: 18h

http://img201.imageshack.us/img201/7210/sharka.jpg
Kuchiyose: Wanizame: Polega na przyzwaniu w zbiorniku wodnym rekina. Jest on zawsze wygłodniały i agresywny, może wykryć jedną kroplę krwi w zasięgu 5 km jeżeli krewka jest w zbiorniku wodnym. Jeżeli dorwie przeciwnika zabije go, oderwie mu kończyny lub zmiażdży/połamie mu kości.

Ranga: C
Czas Nauki: 25h

http://i34.tinypic.com/eu0vb6.jpg
Goshoku Zame: Polega na stworzeniu 5 rekinów z chakry. Najpierw okrążają a potem rozszarpują go na kawałki. Rekiny są odporne na ataki fizyczne ponieważ automatycznie się regenerują.

Ranga: B
Czas Nauki: 30h

http://img232.imageshack.us/img232/5131/suitonbakusuishouhawb3.jpg
Bakusui Shouha: Polega na wypluciu z ust ogromnej ilości wody która potem formuję się w ogromną falę, którą możemy dowolnie manipulować. Czyli możemy ją zburzyć a za chwilę znowu ją złożyć. Woda może utopić,zmiażdżyć[ciśnienie] lub po prostu odepchnąć. Al e w większości przypadków utopienie.

Ranga: A
Czas Nauki: 37h

http://img91.imageshack.us/img91/3663/amachisummonb.jpghttp://img91.imageshack.us/img91/5001/amachisummona.jpg
Kuchiyose: Umibouzu: Polega na przywołaniu boga wody, jednak aby to zrobić należy znajdować się w pobliżu zbiornika wodnego. Może on wysyłać fale wodne jak i atakować wodą która pod ciśnieniem jest twarda jak skała. Aby go zniszczyć trzeba użyć na nim jakieś jutsu katonu rangi S. Jednak kiedy go normalnie trafimy może się rozpaść a zaraz złączyć na nowo dzięki wodzi w zbiorniku wodnym.

Ranga: S
Czas Nauki: 40h i tylko Lider klanu.


http://public5.tektek.org/img/av/1002/d06/1410/ac4c182.png
http://www.ntsd-site.pl/forum/templates/TicTak/images/ranks/mistrz.png

Podstawowe:

NinJutsu:
Kai D
Hea no Jutsu D
Kawara Shuriken C


Klanowe:

Yamanaka:
Shinranshin no Jutsu
Shintenshin no Jutsu


Żywiołowe:

Katon:
Housenka no Jutsu
Kasumi Enbu No Jutsu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi