Totte Bunshin no Jutsu: Pozwala nam rozpoznać oryginał od klonu.
Ranga: C
Czas nauki: 15h
GenJutsuka: Technika pozwalając dostrzec rzeczy niewidoczne gołym okiem jak i iluzje.
Ranga: C
Czas nauki: 14h
Shuui Gakure no Jutsu: Technika polegająca na zlaniu się z otoczeniem, czyli byciem niewidzialnym. - Jest to o wiele lepsza wersja Gakura no Jutsu, tu maskujemy również swoją Chakrę.
Ranga: C
Czas nauki: 18h
Oboro Bunshin no Jutsu: Tworzy niezliczoną liczbę klonów, których nie można zabić(po każdym trafieniu rozmywają się i znów wracają do swojego wyglądu). Gdy przeciwnik męczy się walcząc z nimi my atakujemy znienacka. Klony nie mogą używać technik, ale za to moga używać broni które miał użytkownik.
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Shoogai Gakure no Jutsu: Shinobi wokół siebie i jakiegoś terenu tworzy coś w rodzaju kopuły , która zamyka wszystko co się zanjduje z nim w środku i to ukrywa a z zewnątrz niczego nie da sie zauwazyc, chyba że, ktoś posiada specjalne zdolności.
Ranga: B
Czas nauki: 28h
Mienai no Jutsu: Zaawansowana technika, która sprawia, że używający staje się niewidzialny. Optyczny kamuflaż nie chroni go jednak przed elementami pogody np. deszczu czy błota. Spostrzegawczy Shinobi może wytropić go także za pomocą zmysłów słuchu i węchu lub badając ruchy powietrza. Technika zostaje automatycznie przerwana wraz z wyczerpaniem Chakry, jej brakiem lub bardzo silnym atakiem. Używający może w tej postaci korzystać z wszystkich swoich technik, a także atakować wręcz.
Ranga: B
Czas nauki: 25h
Mippei Kobeya no Jutsu: Technika iluzjonistyczna. Shinobi zamyka umysł przeciwnika w sztucznie wytworzonym pomieszczeniu. Może go trzymać tam tak długo, póki bariera wokół jego umysłu nie opadnie lub nie zostanie przekroczona przez osobę o silniejszej psychice niż używający. Technika zostaje zneutralizowana wraz z utratą Chakry. Wymaga położenia dłoni na głowie przeciwnika w celu jej aktywowania.
Ranga: B
Czas nauki: 26h
Sainan no Jutsu: Kolejna potężna technika iluzjonistyczna. Wszystkim w jej zasięgu pokazuje obraz wielkiej katastrofy, ogromnego kataklizmu lub masakrycznej rzezi. Może wywołać masowa panikę, pomijając sam fakt nadciągającej zagłady. Efekt można wzmocnić jeżeli dwóch lub więcej Shinobich użyje tej techniki.
Ranga: A
Czas nauki: 30h
Mippei Shiru Kobeya no Jutsu: Ulepszona wersja "Mippei Kobeya No Jutsu". Używając tej techniki, Shinobi tworzy wokół umysłu przeciwnika niewidzialną barierę, zamykając jego świadomość w białej przestrzeni. Może to być pokój, korytarz a nawet labirynt złożony z kilku sekwencji i poziomów. Używający może dowolnie modyfikować stworzoną w świadomości ofiary przestrzeń. Jeżeli ofiara podda się, może ulec śpiączce lub postradaniu zmysłów. Haczyk polega na tym, że nasza postać musi posiadać kontakt pomiędzy swoim umysłem a umysłem ofiary. Najprostszym sposobem jest położenie ręki na głowie przeciwnika czy spojrzenie w oczy.
Ranga: A
Czas nauki: 35h
Inbijiburu Shoogai: Seishin Byooin Gakure No Jutsu: Jest to as w rękawie całego klanu oboro , polega na stworzeniu raczej wielkiej kopuły która może nie mieć ograniczenia.Może nawet pokryc całą wioskę i wszystko co w niej się znajduje/dzieje jest niewidoczne dla oczu z zewnątrz po prostu jakby tego miejsca nie ma(nawet osoby z EMS-em nie są w stanie zauważyć nic pod osłoną).
Ranga: S
Czas nauki: 100h + zgoda Admina
Offline