Ogłoszenie


#1 2010-02-12 17:21:25

Yogo

http://img694.imageshack.us/img694/4232/bekopia.png

12943695
Zarejestrowany: 2009-07-15
Punktów :   

Ayatsuri

http://img89.imageshack.us/img89/4407/68571851jx4.jpg
Fukumen no Jutsu: Zamieniamy naszą marionetkę w dowolną osobę. Taki Henge No Jutsu na marionetce. Stopień kamuflażu zależy od naszej kontroli Chakry.

Ranga: D
Czas nauki: 12h


http://img85.imageshack.us/img85/5680/3926994ge5.jpg
Kugutsu Kawarimi no Jutsu: Kuglarska technika podmiany, od zwykłego Kawarimi różni się tym, że zamiast pieńka czy kamienia pojawia się nasza marionetka.

Ranga: D
Czas nauki: 8h

http://img140.imageshack.us/img140/2700/kugutsunojutsuup2.jpg
Kugutsu no Jutsu: Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.

Ranga: C
Czas nauki: 2h

http://i38.tinypic.com/314e9ok.jpg
Kairai Kawarimi no Jutsu: Inna kuglarska technika podmiany, bardzo podobna do podstawowego Kawarimi no Jutsu, z tym wyjątkiem, że to kukłę podmieniamy z jakimś przedmiotem, a nie nas samych.

Ranga: D
Czas nauki: 6h

http://img397.imageshack.us/img397/5161/setsuzokuzl3.png
Setsuzoku: Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić.

Ranga: C
Czas nauki: 10h

Yubi Tenraku: Bardzo prosta technika. Polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Jest to dyskretna technika - do jej wykonania wystarczy delikatne poruszanie palcami. Możemy przewrócić naszego przeciwnika itp.

Ranga: C
Czas nauki: 13h

http://img20.imageshack.us/img20/6397/hansouguujin.png
Kugutsu Houin: Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.

Ranga: C
Czas nauki: 5h

http://img26.imageshack.us/img26/880/gishusenbon.jpg
Gishu Senbon: Technika używana przez marionetkę Hiruko. Wystrzeliwuje ona swoją zniekształcona rękę w stronę wroga z ręki wylatują drewniane kołki które po chwili rozpadają się a z wnętrza każdego z nich wylatuje kilka senbonów, które są zatrute.

Ranga: C
Czas nauki: 6h


http://img377.imageshack.us/img377/8198/dokukirijigokubaribarihnu8.jpghttp://img377.imageshack.us/img377/6603/dokukirijigokubaribarihyu8.jpg
Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu: Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc których mogą kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.

Ranga: C
Czas nauki: 12h


http://img209.imageshack.us/img209/4729/fukudennojutsu2nm8.png
Fukuden no Jutsu: Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi z pod ziemi atakując przeciwnika.

Ranga: C
Czas nauki: 4h

http://img219.imageshack.us/img219/3492/hansoubukiguujinow2.jpg
Hansou: Buki Guujin: Pieczętujemy coś na częściach kukiełek np. bronie, przez co dodajemy jej nowych możliwości.

Ranga: B
Czas nauki: 18h

http://img142.imageshack.us/img142/5555/senjusoubu2eu7.jpghttp://img228.imageshack.us/img228/7846/senjusoubuip8.jpg
Senju Soubu: Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.

Ranga: B
Czas nauki: 22h


http://img241.imageshack.us/img241/2431/soushuuhayl8.jpg
Soushuuha: Wykonawca wyciąga 10 kunai zawieszonych na sznurku. Następnie łączy je ze swoją Chakrą i z dużą szybkością posyła je na wroga. Plusem techniki jest to, że można zmieniać tor lotu tych kunai, czyli ominąć z łatwością jakąś obronę. Gdy kunai dotknął czegoś za pomocą włożonej w niego Chakry może podpiąć nicie Chakry i kontrolować daną rzecz.

Ranga: B
Czas nauki: 15h

http://img228.imageshack.us/img228/9682/chakranotatepl1.jpg
Kikou Junpuu: Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i nie sposób ją przebić.

Ranga: B
Czas nauki: 20h


http://img89.imageshack.us/img89/5417/souenhitomikokuuan4.jpg
Jinteki Kugutsu no Jutsu: Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedyne ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.

Ranga: A
Czas nauki: 30h


http://img189.imageshack.us/img189/8031/shirahigijikkichikamats.jpghttp://img30.imageshack.us/img30/8031/shirahigijikkichikamats.jpg
Shiro Higi: Jikki Chikamatsu no Shuu: Ze zwoju wychodzi 10 lalek. Nie są to zwykłe lalki, są to specjalne lalki przeznaczone do ataku bądź obrony, niektóre z nich mają swoje unikalne zdolności, wbrew pozorom lalki jest trudno zniszczyć.

Ranga: A
Czas nauki: 36h

http://img524.imageshack.us/img524/6060/taishanoyouhin.jpghttp://img232.imageshack.us/img232/9208/taishanoyouhinpv3.png
Taisha no Youhin: Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest to, by nasze serce i mózg były w całości.

Ranga: A
Czas nauki: 32h


http://img227.imageshack.us/img227/2499/yuukishitainodansoufk2.jpg
Yuuki Shitai no Dansou: Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.

Ranga: A
Czas nauki: 35h

http://img529.imageshack.us/img529/9906/kairaiengekikurohigikikbq4.jpghttp://img165.imageshack.us/img165/9435/kairaiengekikurohigikikcg0.jpg
Kairai Engeki - Kuro Higikiki Ippatsu: Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.

Ranga: A
Czas nauki: 28h

http://img20.imageshack.us/img20/9002/sanboukyuukai.jpg
Sanbou Kyuukai: Trzy kukły ze specjalnej kolekcji ustawiają się w trójkąt widoczny na obrazku. Otwierają swoje paszcze, na nich są specjalne pieczęcie. Po wymówieniu nazwy techniki zrywa się silny wiatr który wciąga wszystko(oczywiście chodzi tu o inne kukły, bądź inne mniejsze rzeczy) w trójkąt stworzony przez kukły i niszczy.

Ranga: A
Czas nauki: 38h

http://img165.imageshack.us/img165/664/satetsushigurest2.jpg
Satetsu Shigure: Po uwolnieniu żelaznego z ust kukły Shinobi zamienia ów surowiec w setki żelaznych pocisków, po czym ostrzeliwuje nimi przeciwnika.

Ranga: A
Czas nauki: 30h

http://img148.imageshack.us/img148/7757/satetsukaihou.jpg
Satetsu Kaihou: Bardzo dobra technika. Za pomocą żelaznego piasku tworzył las zakrzywionych igieł na wszystkie strony świata, które rozprzestrzeniają się po całym terenie. Gęstość kolców utrudnia bardzo ruch, do tego kolce mogą być zatrute. Jedno lekkie ukłucie może się zakończyć śmiercią.

Ranga: A
Czas nauki: 38h


http://img105.imageshack.us/img105/896/jikkichikamatsunoshuukq7.jpg
Juu Suushi Kugutsu no Jutsu: Jutsu z wyższej pułki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.

Ranga: A
Czas nauki: 32h


http://img169.imageshack.us/img169/1958/akahigihyakkinosouenci1.jpg
Aka Higi - Hyakki no Souen: Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli najpierw trzeba zmienić swoje ciało w kukłę).

Ranga: S
Czas nauki: 66h

http://img329.imageshack.us/img329/7285/hitokugutsugn2.jpg
Hitokugutsu no Jutsu: Jest to najtrudniejsza i najniebezpieczniejsza technika klanu. Polega na zamienieniu człowieka w kukiełkę. I to nie na chwilę, przemiana jest na stałe. "Ludzka kukiełka" posiada Chakrę jaką miała za życia, oraz potrafi techniki takie jak za życia. Oczywiście kuglarz może ją zmodyfikować - aby działała jak należy potrzeba jej tylko serce (do kumulowania Chakry). Jeśli przemieniony miał zaawansowane więzy krwi to i jako kukiełka je posiada. Aby zamienić kogoś w kukłę potrzeba skomplikowanego procesu, w którym osoba przemieniana musi być nieruchoma i leżeć na płaskiej powierzchni. Na początku trzeba nakreślić naokoło niej koło z pieczęci pisemnych, a potem wykonać niezwykle trudną i czasochłonną technikę przemieniającą człowieka żywego, lub martwego (jego mózg i serce musi być w nienaruszonym stanie) w drewnianą lalkę do walki.
Czas transformacji wynosi: 18h (jedna "sztuka")

Ranga: S
Czas nauki: 82h

http://img228.imageshack.us/img228/7219/mekanoyouhincw1.jpg
Meka no Youhin: Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek w swoje ciało, a końcowym wynikiem my sami możemy być marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.
Czas transformacji: 15h

Ranga: S
Czas nauki: 45h

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi