Kumoshibari: Technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która później zwija się w kokon.
Ranga: C
Czas nauki: 12h
Kumosu Roken No Kansei: Technika związana z pajęczą siecią, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru tworzy bardzo cieniutkie nici, które są praktycznie niezauważalne. Przeznaczone są do zastawiania pułapek na przeciwnika lub jego uruchomieniu.
Ranga: C
Czas nauki: 12h
Kumo Kousatsu: Dzięki sześciu pajęczym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, Shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu.
Ranga: C
Czas nauki: 12h
Kumonendo: Kidoumaru tworzy pajęczynę, którą wypluwa i łapię nią przeciwnika by go obezwładnić, lub przyciągnąć bliżej siebie.
Ranga: B
Czas nauki: 16h
Kumo Nenkin no Yoroi: Tak zwana "złota zbroja".Ta zbroja jest wykonana z dziwnej, złotej substancji, która jest strasznie wytrzymała i twarda.Kidoumaru potrafi kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry.
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Kumokakuhan: Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, unieruchamiają go go. Ilość pajęczyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od użytkownika.
Ranga: B
Czas nauki: 18h
Kumonenkin: Dość przydatna technika polegająca na wytworzeniu broni wykonanej ze złotej i bardzo wytrzymałej substancji. Użytkownik może wytwarzać broń do woli, jedynym limitem jest jego Chakra.
Ranga: B
Czas nauki: 20h
Amimono Fukuzei no Jutsu: Postać zastawia w krótkim czasie sprytną pułapkę. Wytwarza w określonym miejscu sieć razem z kunai'ami ze złotej substancji. Gdy namierzy już cel, zrywa nitkę z palca uwalniając tym samym kunaie. W każdej osobnej pułapce znajduje się po pięć kunai'ów, tyle ile jest palców u dłoni - każdy palec odpowiada za jeden nóż. Wynika z tego, że na raz maksymalnie możemy zaatakować 10 kunai'ami. Po wystrzeleniu użytkownik musi nawinąć sobie na palce kolejne nitki, jeśli zrobił wcześniej więcej pułapek.
Ranga: B
Czas nauki: 26h
Kumosenkyuu: Suzaku Chyba najsilniejsza i najbardziej oryginalna technika, jaką zdążył nam zaprezentować Kidoumaru. Wpierw wytwarza on łuk oraz złotą strzałę z tajemniczej złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała. Następnie wystrzeliwuje strzałę z niesamowitą szybkością i siłą, która przebija się przez wszystko, co napotka na swojej drodze. Kierunek lotu strzały ninja może korygować za pomocą nici, która przyczepiona jest do strzały.
Ranga: A
Czas nauki: 36h
Kumosoukai: Kontratak, w którym Kidoumaru używa swojej Chakry, by stworzyć ogromną pajęczynę, która zatrzymuje przeciwnika. Kiedy oponent wpadnie w pułapkę jest podatny na każde Jutsu lub atak TaiJutsu.
Ranga: A
Czas nauki: 28h
Amagumo: Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidoumaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidoumaru rozcina go i wylatują z niego setki małych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później oplątują przeciwnika.
Ranga: A
Czas nauki: 30h
Offline